Namnplanschen



Nu har den äntligen kommit så nu ska jag bara fixa en ram till den, en vit ram ska det vara såklart. Den är så fin och kommer bli så bra när Milton får ett riktigt rum, den får bli grunden så får resten av inredningen utgå från tavlan.

Det är ganska tydligt antar jag att jag gillar det marina och Miltons rum vill jag ha ganska ljust, men nu har jag blivit helt såld på att inreda resten lite mer i den klassiska new england stilen med lite mörkare träslag och robustare möbler, jag vill ha ett hem som ser taget ur en ralph lauren reklam.


 


Kommentarer
Lena

Vilken tjusig! Nu saknas bara rummet!

2011-05-16 10:28:11
Lena

Vilken tjusig! Nu saknas bara rummet!

2011-05-16 10:28:40
Cattis

ALLA vill väl ha ett hem som är taget ur en Ralph Lauren-reklam? Jag vill det iallafall :) Affischen är jättefin!

2011-05-17 10:07:46
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0