karraktär

karraktär vad är det? inget som jag har iaf, jag blir uppriktigt less på mig själv ibland. Ska man konstant behöva hålla strama tyglar för att jag inte ska släppa allt och gå bananas? I 2 veckor har jag ätit endast dom målen mat man ska äta alltså inget småätandes eller choklad i bilen så fort man varit påväg någon stans, ätit små portioner och som säker ingen har missat så har jag börjat springa.

Sen blev det fredag och jag fikade några choklad kakor med helene (lite fika IBLAND är ok) sen på kvällen skulle jag och fia skulle på bio. Vi åt visserligen sallad till middag och gick till bion, men påvägen dit åt vi kulglass med 3 KULOR och väl på bion även om vi var proppmätta FICK VI LOV att köpa grillade chips och läsk. Ja redan här borde jag börja ana ugglor och stoppa mig själv, Lördag och valborg blev ju inte direkt bättre med piggelin, ostkrokar, chips, vin och maräng tårta.

Och har jag sprungit sen i torsdags? nej, visserligen har jag lite rätt att skylla på Björn som försvunnit tidiga mornar och kommit in/hem sent nästan varje dag den senaste veckan. Men nu måste karraktären tillbaks, i morgon är det upp i tid och ut och springa och inget godis reseten av den här veckan iaf.

kanske måste passa på att äta en riktig socker bomb ikväll?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0