hela långa dagen

Det blev verkligen en hel dag på stan med Lena idag, ut och in på dom flesta butiker klämde kände provade tvekade pratade och käkade lite lunch. En väldigt bra sak med att gå med en relativt hög gravid vän på stan är att man måste dra ner på tempot lite, jag är annars väldigt duktig på att springa från butik till butik och i slutet har jag knapt hunnit sett något. En kalender är nu inköpt och jag hoppas kunna få lite struktur på allt.

Förutom det blev det rese kläder till Milton, Nu är han nästan klar bara badkläder och kanske någon t-shirt/kortärmad boddy kvar.

alla kläder från H&M

skor från Åhlens


Kommentarer
Malin & Prinsessan

Ja, hon gillar sin babykorg och jag likaså. Nästan sorgligt att hon snart växt ur den...



Och vad fina kläder lillemannen har fått!

Kram

2011-05-05 21:03:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Cattis

Fina kläder! Vi har lite grejer här till Milton (tjat tjat jag vet :). Bl.a. ett par svarta Converse som A E precis vuxit ur...

2011-05-06 11:03:18
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0