ett hejdå

Nu har vi precis vinkat av mamma och otilia, milton har somnat så jag ska försöka ta tag i att duscha och påbörja våran packning. Är lite orolig över det satans ask molnet som håller på, kommer vi inte iväg så blir jag svårt deprimerad för jag behöver verkligen den här resan så vi håller alla tummar och tår vi kan att det håller sig borta från det svenska luftrummet och sedan avtar tills vi ska hem igen.

Det tråkiga med att mamma är här när jag jobbar är att vi inte hinner umgås och göra så mycket tillsammans, jag försöker locka dom att flytta hit men jag tror det går lite sådär faktiskt. Nu när Milton finns så saknar jag min familj om det går ÄNNU mer och det skulle vara så härligt och underlätta så mycket att ha dom i närheten.

Milton mormor häng på gräsmattan igår.


Kommentarer
Cattis

Visst åker ni väl på onsdag? Hoppas ni får det superbra! Jag är avundssjuk, vill också åka på solsemester och ta ledigt från hemmalivet :)

2011-05-23 19:37:48
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0