utmattad

Oj vad seg jag är efter två dagars arbete, man har verkligen lagt allt om jobbet längst bak i huvudet. Det tog inte allt för lång stund innan man var inne i det igen, men alla människor allt springande och att väcka upp huvudet tar verkligen på krafterna. Men kul var det såklart.


Nu ska jag ta med mig datorn till sängen och lägga mig och kolla på due date, hoppas jag klarar av att håla mig vaken hela filmen bara. Måndag och vardag i morgon igen då, veckorna går så fort och snart är det dax för mig att få min årliga ångest över att sommaren snart är slut. Förmiddagen i morgon blir iaf lung sen ska jag och Milton iväg på 3 års kalas på eftermiddagen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0