Bara en vanlig måndag



Det blev en lunch med arbetskamrat Amelie innan jag hämtade ut min nyckel, det känns bra att få tillbaka den. Man är en av dom nu. Min kod för att logga in i kassan fanns kvar och det kändes bra att prov slå den en gång, nu är jag taggad inför att jobba i helgen och tänker sälja som tusan. Lite måste man väl imponera när vi hunnit få en ny chef under dom 6 månaderna jag varit borta.



Eftermiddagen har jag och Milton hängt på golvet, dom sista dagarna har han tjurat lite när jag lagt honom i gymmet så idag slängde jag ut ett täcke med en filt uppe på så dit med alla leksaker och mig själv. Det var en hitt ca 2 timmar låg vi där med ett litet avbrott i mitten när det hände ett missöde så det blev en snabb dusch och på med pyamas. Milton snurrade runt åt alla håll, ålade sig och for om kring, kryp försöken bli mer och fler även om jag inte kan låta bli att skratta när han bara använder en del av kroppen åt gången (drar han upp knäna under sig åker huvudet ner sen tar han tag och lyfter upp framdelen då åker benen platt pankaka). men klappar man händer och säger att han är duktig får man världens största smajl och så försöker han extra mycket nästa gång.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0