Måndag



Och det betyder ett nytt program av En unge i minuten, som jag har längtat och som jag längtar att klockan ska bli 21:00.
Jag längtar även till onsdag, då ska vi till linköping för Miltons premiär på badhuset tillsammans med cattis hennes barn och förhoppningsvis Lena med magen. Jag hoppas bara att Miltons förkylning hinner försvinna annars får vi hänga på land och kolla på när dom andra plaskar, för vi vill inte missa en dag i fantastiska Linköping med våra fantastiska vänner. Efteråt blir det lunch på IKEA (önskemål från cattis barn).


Kommentarer
Cattis

Japp, det är obligatoriskt att äta 16-kronors köttbullar på ikea, barnen vill ju inte missa mos med löv på. (löv =en liten persiljekvist)...

2011-03-14 20:50:43
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0