hämnden



I går kväll åkte jag in till Fia för att nästla mig in på henne och hennes student vänners film och wrap kväll. Vi kollade på  Hämnden och åt gott. Jag kan inte riktigt bestämma mig om persbrant börjar tappa sitt utseende och bara se äldre ut? Det blev andra dagen irad jag gick och la mig efter midnatt, man är lite försiktig med det när man oftast blir väckt kl 6.00. Men i morse bestämde den lilla sig för att vakna 05:24 "ååhhhh nej, somna, somna, det är INTE ok före kl 6" var min tanke men efter en flaska så sov vi båda gott igen till kl 07:43. Fint som fisken.

I eftermiddag ska vi iväg på 27års kalas och svulla tårta bullar och kanske en och annan kaka??
Och i morgon föresten då är en STOR dag jag ska hämta ut en nyckel till jobbet, känns bra att få tillbaka sin tillbehörighet och mitt namn ska fort tillbaka på skåp och korgar även om jag bara jobbar varannan helg än.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0