god morgon..

... insåg i morse när jag skulle klä på bullen att det inte bara är en jacka han behöver, helt plötsligt är nästan alla hans bodys (bodysar?) för små. Blir nog en sväng och leta några nya, det känns lite för tidigt för att gå naken än.

Ikväll kommer min bror på besök och stannar över helgen, så i morgon får han hänga med till badhuset tillsammans med mig cattis och alla ungarna. På lördag tänkte jag att vi skulle besöka visualiserings centret C som finns här i norrköping, tror att det kan intressera honom med. man måste aktivera honom lite så han inte blir uttråkad när han väl kommer och hälsar på.


en bror in action

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0