framtiden..

Jag inser desto mer jag läser mitt egna inlägg att den där meningen är ganska konstig, OM jag vill så vill jag bli dekoratör. Det är det jag VILL men jag lindar in det i ord för att det ska låta som något jag bara vill bli OM jag vill bli något. Vem vill inte BLI något??

Vad skulle inte bli bättre för att man har tagit tag i det så man får göra det man vill?

sagt och gjort med enorm entusiasm började jag leta utbildningar, deköratörs utbildningen som jag vill gå hittar jag bara i Leksand. Hejdå entusiasm. Här bor man granne med en av sveriges student städer och norrköping är väl inte fy skam gällande utbildningar dom heller.

Men nej inte ska turen vara på min sida, surt sa räven. Känns som mission impossible att läsa i leksand. Björns verksamhet är inte bara att ta med sig direkt, visserligen är den bara 40 veckor Men med en Milton och 35 mil bort känns det lätt hopplöst.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0