babbel babbel

lite trött efter bara 4,5 timmars sömn, men det gör inget efter en trevlig kväll. Tog en buss upp till mora igår eftermiddag (buss...jag fattade inte ens hur eller var man köpte biljett) och möttes av dom bästa Tin och svea, iväg och fixa hår åka och kolla in deras nyinköpta hus innan vi landade hos Tins föräldrar som för övrigt har världens bästa förfest/fix toalett. Stor, 2 speglar bra med uttag till diverse elektriska ting, det stora dubbel handfaten gör att det finns plats för antalet sminkväskor nagellack kläder dator dryck och även en Svea sittandes på golvet utan att det är trångt. Alla party tjejer skulle ha det så. 

sen var vi 11 personer som möttes upp på strand för lite mat, gott som satan och super trevligt. knatade efter det vidare till öltältet som var roligt till en början men sedan mattades av så vi ringde hämtning tog en McD innan vi for hem.
Väl hemma när jag såg den lilla korven som låg i sin säng och sov sött ville jag bara lyfta upp honom och lägga honom bredvid mig trycka in mitt ansikte i hans lilla valkiga nacke och somna gott, men jag höll mig. Efter frukost flaskan i morse kom mormor och tog upp prinsen så jag för en gång fick ligga kvar ostört och sova, för det var en sisådär snart 6 månader sedan jag fick ligga kvar ostört i sängen.... livet med en liten prins antar jag?


Kommentarer
Johanna

Jag vill amma helt nu första tiden, men sen kanske jag börjar ge ersättning som nattmål. Det är ju så att man måste trivas med det själv också för att det ska fungera. Och jag vill gärna att pappan ska ge mat ibland, så man inte blir helt låst.

2011-03-06 09:27:06
URL: http://johannaty.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0