baby bulor

Det små åskar lite här så jag tror jag ska stänga ner TV och dator nu för med min tur så lyckas det väl bli en explotion i båda apparaterna annars. Så jag kryper nog snart ner i sängen brevid korven (han är fortfarande snorig och jag för lat för att springa upp och ner och fixa näsdroppar m.m så han får sova hos oss) som redan ligger och sover. På tal om trasiga saker så har jag nu gått över till min gamla samsung medans den andra telefonen är på lagning, när man startar igång en gammal telefon kan man hitta mycket skoj som dom här bilderna från förra sommaren med en liten Milton i magen.



Jag minns att jag tyckte jag såg gigantisk ut och kände mig bara tjock och klumpig. Bilderna är tagna ca 5 veckor innan han föddes och nu kan jag inte förstå hur jag kunde se en stor klump i spegeln när det bara är en rund fin liten mage. Galet hur man är och jag hoppas att jag får uppleva det någon mer gång i livet och då njuta lite mer.

Men nu är det bara en fyrbent tjockis som var beräknad att föla idag men verkar hålla på sig någon dag till, jag gissar att det blir till helgen så jag missar den här fölningen med. Jag lider lite med lilla Mollie som numera rör sig ganska långsamt. Dom här bilderna är ungefär 3 veckor gamla så magen har allt vuxit mer sedan dess.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0