trots allt en härlig dag

Vilken härlig dag vi har haft idag, vid lunch mötte vi upp helene och Devin inne i stan för lite lunch. Lämnade först in min telefon på lagning (men med min tur kommer väl inte skadan gå på någon garanti). Sedan tog vi en snabb spaning på Lindex och H&M:s barn avdelningar innan vi rattatde iväg till folkparken där vi mötte upp en vän till Helene och hennes två barn, där slängde vi ut en filt i gräset köpte glass och fördrev ett par timmar.

Nu har vi varit borta i stallet för att kolla fölnings status på min häst och nog börjar det närma sig men jag tror det tar några dagar till innan det ploppar ut. Nu tänkte jag slänga in ungen i ett bad och fixa klart för kvällen och sedan deppa lite för att allt jag tar i verkar gå sönder och snart får jag börja knäcka extra för att ha råd att fixa allt.


Kommentarer
Helene

Gumman då.. vad har nu mer gått sönder.. Hoppas vi ses snart igen! Tack för en suuuper mysig dag.. Kraaam

2011-06-03 19:19:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0