så blev det kväll

Snart har den här dagen tagit slut den med, idag har vi varit in till stan för att kolla post åt Fia som är hos sin familj i göteborg (efter en vecka i kroatien) vi saknar henne. Sen åkte vi till mitt jobb för att äta lunch och uppdatera vad som händer och sker i min arbetskamrat Amelies liv, var aldeles för länge sedan jag träffade henne med för alltid när hon är ledig har jag annat planerat och när jag vil träffas kan inte hon verkligen helt hopplöst ibland.

Nu har Milton badat fått på sig pyamas och inväntar välling, jag ska försöka packa klart innan jag lägger mig. Det är nästan så man får skämmas lite när man går och lägger sig kl 20 på kvällarna men den där boken som ligger bredvid sängen lockar verkligen mer än att sitta uppe och uggla framför massor av dåliga TV program.
I morgon åker hela familjen till Dalarna och jag ser med spänning fram emot att se hur vi alla ska få plats i min lilla bil 3 personer en hund en vagn väskor och en extra bilstol som ska gå vidare till en ny liten bebis, egentligen skulle en babysitter följa med men jag anar att det är helt omöjligt...

god natt från oss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0