mycket händer....

Under midsommar helgen började Milton få in tekniken på krypningen och efter det så gick det undan, nu kryper han som bara den. Hund vatten skålen är en favorit och han han väl med att välta ut den 2 gånger hemma hos mamma. Försökte knäppa ett kort på kryparen men han han ur bild, Min stora kille!

Men vid dörren stannade han upp och jag han iaf få ett ett bättre kort på den nya uggle pyamasen som kommer från Lindex finns i görnt med, men jag gillar rött bättre och tycker färgen passar milton.

Här är ett absolut favorit kort på Milton, taget hemma hos mormor här om dagen när han badar i poolen han fick av sin mormor väldigt uppskattad av min lilla fisk.


Kommentarer
Maja

Jag vet, jättekonstigt:S Har bett en kompis att fixa det då jag är värdelös på detta, får se om hon har tid snart:S Är du duktig på sånt?

2011-07-03 09:29:42
URL: http://mcaria.blogg.se/
Cattis

Vilken racer-bäbis han blivit :) Jag måste städa noga innan ni kommer nästa gång så han inte hittar alla legobitar och shit som mina barn lämnar på golvet...

2011-07-03 10:35:03
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0