jo men visst

Vilken klibbig dag det har varit, inte för att jag på något sätt vill klaga på värmen men när man blir svettig av att gå till bilen känner man sig allt annat än fräsch. Vi av verkade iaf några timmar på marknad och åt den obligatoriska munken innan vi åkte vidare för lite mat. Nu är vi hemma Milton är nybadad och jag funderar på att duscha av mig för andra gången.

I dag skulle jag behöva ett gäng vänner en bag rosé och en filt på gräsmattan där jag kunde älta, vända och vrida på för och emot, gråta en skvätt och få lite stöd, mot argument och ärliga åsikter om saker och ting. Men det slutar nog med att jag somnar kl 19.30 brevid Milton sniffandes i hans nacke, det är absolut inte fel det heller... han är helt enkelt den bästa.

Kommentarer
Cattis

Vi kommer hem på lördag kväll så på söndag är vi tillgängliga för rubbet! Kram

2011-07-28 10:23:20
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0