höst/vinter

I dag är det grått och kyligt lite svårt att tänka på att man i förr går solade och badade. Jag vet att det bara är juli så värmen bodre komma tillbaka snart men blir lätt att man börjar fundera över höst/vinter utstyrsel till Milton.

Jag vill verkligen ha en ordentlig åkpåse till vagnen i vinter så man slipper alla filtar lager på lager med kläder och oron över att det ska bli kallt, Till vintern kommer Milton gå på dagis (vill egentligen inte tänka på det) så bra ytterkläder känns som ett måste. En overall är väl smidigt men det finns tusen gånger fler snygga jackor.

Kan tänka mig lundmyr åkpåsen med röda ytterkläder till det. eller jeans åkpåsen med gröna eller blå/turkosa kläder till.....då skulle prinsen vara fin.

Kanske man ska ha en uppsättning jacka & byxa och en overall?? mycket funderingar man har..


Kommentarer
Cattis

Ja det är inte lätt med kläder på vintern. Det känns som att man aldrig har en aning om hur man ska göra... Om du ska till Ullared kan du ju köpa billiga regnkläder och sånt, dom vill gärna att man har en uppsättning på dagis med (iaf på vårt dagis)

2011-07-14 16:02:17
URL: http://cattise.blogg.se/
sarah

Jag har ju dom regnkläderna vi fick av er som jag hoppas han kan ha till hösten/våren? men jag får nog spana på ullared.

2011-07-14 17:19:25
URL: http://powertrip.blogg.se/
lina

Hej hej =)

Ett tips när det gäller vinterkläder.. Overall på dagis är nästan ett måste! Men det är hemskt skönt att kunna dra på en jacka när man är hemma och typ bara ska till affären.... Hoppas allt är bra med er annars, kram från vattnäs

2011-07-30 10:44:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0