festligheter

Välfyllda kylbaljor...

 

Vilken trevlig 30:års fest det blev med bra musik trevliga människor minimoped/gräsklippe tävling och bra stämmning. Tråkigt att folk som säger att dom ska komma inte dyker upp men vi klarade oss bra ändå.
Jag och Milton var hemma vid 1 tiden efter att vi släppt av Fia inne i stan, och när vi kommit i säng insett att vi har en spindel i taket startat dammsugaren och på gott avstånd lyckats dammsuga upp den (sen fick jag lov att dammsuga upp lite skräp så inte spindeln tog sig ut under natten) så var kl 2 när vi släckte lampan.

Vi tog lite skön sovmorgon idag, Nu väntar vi på att Lena ska ringa och bjuda hem oss så vi får se lilla isabelle i verkligheten.

Kommentarer
Cattis

Jag håller med dig! Jag gick och la mig en stund efter att ni åkt, var så trött... Nu är jag först uppe här och äter chips till frukost, härligt att vara barnfri ibland och slippa havregrynsgröten :) Hoppas ni får en bra dag, hälsa Lena, Mattias och Isabelle :)

2011-07-03 10:36:47
URL: http://cattise.blogg.se/
Lena

Ja de var dåligt att vi inte kom, höhö! Nä vi har väl ganska goda skäl va? Kul att ni hade kul iallafall!

2011-07-03 11:03:05
sarah

Lena nu menade jag kanske inte just ni!

2011-07-03 11:20:49
URL: http://powertrip.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0