Dag 01 - presentera dig själv

vem är jag? dom fletsa som läser min blogg vet nog redan vem jag är men för resterande som inte har en aning, vad ska man säga till er? Den här punkten skulle ha varit sist på 30 dagars listan, för jag tror att efter resterande 29 frågor finns en ganska klar bild av mig?

jag är lika enkel som jag är svår, ibland är jag på topp ibland ligger jag och gnager längst ner på roten. Jag är familjekär och älskar vilkorslös kärlek men har väldigt svårt att knyta djupare bekantskaper. Jag är mer praktisk än teoretisk, tycker om djur mer än natur föredrar värme framför kyla och slappar gärna till bra musik och ett glas rött i handen lika gärna som jag står på ett dansgolv med en mojito och balanserar på höga klackar. har en överfylld klännings garderob som får aldeles för lite utrymme i mitt liv, blir glad av Milton, mina vänner tv program som solsidan att få fylla på garderoben och vårsol. Jobbar ständigt med att komma till ro i själen och att hitta det som får mig att känna mig "hemma".......


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0