längtar och drömmer




Så mycket fina vår/sommar kläder som börjar komma, såhär vill jag och Milton se ut. eller JAG vill att vi ska se ut såhär och han har faktiskt fortfarande ingen egen vilja när det gäller kläder, så man får väl passa på och styla honom så länge man kan.

Nu är nog jag och resterande sverige (jag kan inte tänka mig att någon innvänder) trötta på kyla, jag vill se mer uppknäppta skinnjackor solglasögon och bäbisar utan overaller. jag vill se Fia få fina fräknar eftersom jag inte har några egna jag längtar till och med efter att se alla bondbrännor som man hittar gott av här på landet där semestrar är sällsynta.

jag behöver sol och värme för att må bra.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0