eftermiddag

Klockan är snart fem och det är fortfarande ljust ute och det tycker jag är underbart. Mindre underbart är att jag är döds trött, eftermiddags dippen är på max idag och jag önskar att jag kunde få lägga mig och ostört få sova 30 min. Men jag har en pigg bebis och en hund som egentligen skulle behöva gå ut och gå, skönt skulle vara om någon kunde komma hit och ta med bebis och hund ut.
jag skulle inte klara mig utan mina vapendragare men bara någon gång ibland skulle jag hoppa av glädje om någon erbjöd sig att roa dom lite.
Men om jag trycker i mig ett russin paket och lite kaffe och släpper ut hunden själv en stund så blir jag nog som folk igen.

jag har påbörjat en igenom gång alla bilder på Milton, börjar bli dax att skicka iväg lite för framkallning annars kommer hela min stora inkomst jag får för att vara hemma med honom gå åt. Sjukt vad med kort det finns och han har en vecka kvar till sin 5 månaders dag. Min älskade lilla unge....det finaste och bästa jag gjort i hela mitt liv.










Kommentarer
Lena

Idag kommer Lena med kameran i högsta hugg igen!

2011-02-19 08:20:40
URL: http://lmh84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0