worlds

Nu är min mamma och storebror  här och vi har för några dagar en fungerande dator. I lördags var vi som sagt på kolmården och igår åkte vi till kolmården igen men besökte tropicariet, väldigt trevlig och en lagom utflykt om man inte vill vara borta en hel dag. I går lyckades min bror få ut hård disken från min trasika dator och den ser iaf inte ut att vara kaffe skadad så idag ska vi åka och köpa någon sladd som man kan ha för att koppla in min hård disk i en annan dator. Då kan jag förhoppníngsvis rädda mina kort. Hemska tanke om alla kort på Milton skulle försvinna. Vi har även hunnit med en dag på stranden med lena och isabelle, men dom korten tar vi sen så slipper det bli 1000 bilder i samma inlägg.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0