kan det vara en tand?

Idag har varit en lite sådär dag för Milton, trött hängig och lite missnöjd.  Jag anar på riktigt att det är en liten tand påväg upp som spökar, tyckte mig ana något men är inte helt säker då det är en tunga en hand och ett huvud som far omkring när man försöker titta.

Min morbror med kvinna har varit här och hälsat på och träffat Milton för första gången, självklart charmade han dom båda och Kristina ville ta med honom hem ett tag. Mormor tycker tydligen klumpen inte har hull nog och gav honnom en tallrik spagetti medans vi åt. OM Milton var nöjd där han satt med spagetti från topp till tå, Jag lämnade över barnet och tog hundarna och gick ut för att sen kommah hem till en nybadad pyamas kille som satt och åt välling och var väldigt glad.

 
före                                                                efter


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0