underbara lördag

Trött som attan är det nog dax för mig att hoppa i säng nu, full fart hela dagen. Först mötte jag och min bror upp Lena och Mattias på vissualiserinscentert C inne i stan, kollade utställningarna och killarna gick på en 3D visning innan vi åt en sen lunch och skildes åt. Jag johan och Milton drog vidare till Hageby för kläd shopping åt Johan. Väl hemma vid 17 tiden var det matlagnings dax igen och sen fix och styr med Milton innan han skulle lägga sig.

Milton har vart på världens skratt humör hela dagen, han skrattar så högt och hjärtligt så folk runtomkring inte kan låta bli att skratta med/åt honom. först var det när jag och lena drack kaffe medans vi väntade på att 3D bion skulle sluta och sedan på shopping rundan, det var till och med 3 olika butiks biträden som kom fram och komenterade och pratade med den jätte glada bebisen. Min lilla solstråle.


nyfödd                                                     6 månader
vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Cattis

Jag undrade också vart tiden tar vägen igår när jag tittade på de nya bilderna du la upp på facebook... Han är ju värsta stora killen nu!

2011-04-04 08:56:49
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0