söndag kväll

Nu är det slutarbetat för den här helgen, det har gått riktigt fort och varit roligt då det var ganska bra med folk och fanns en hel del att göra. Även om jag inte alls är lika trött som efter förra jobb helgen är jag ganska trött i huvudet, så det blir nog en tidig kväll för mig idag igen.

Nu när våren verkar vara på gång på riktigt och kvällarna börjar bli ljusare blir man så sugen på att grilla och dricka rosé. Måste bara införskaffa oss en ny grill då våran förra har rasat ihop och är i spillror. Men kanske man kan bjuda in sig hemma hos någon annan som har en grill redo?
På onsdag ska vi först till BVC på hal års läkar kontroll, sen åker jag och Milton till dalarna och hänger lite med familjen, känns som det var länge sedan vi var där och jag saknar dom.

Kommentarer
Malin & Prinsessan

Ja, det var jättemysigt att bada. Här värmer dom bara upp vattnet på helgerna så det är då man får passa på när man har bebis :) Annars hade ju en lugn vardagsförmiddag varit perfekt!



Kram

2011-04-10 20:45:05
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0