happy face

God morgon, vilken fantastisk dag det är idag. Trots att det är mulet och trist ute, Milton verkar lite hänging och jag försöker packa allt vi ska ha med oss, så kan jag inte låta bli att vara glad när man inser att plötsligt sitter jeansen som ett smäck igen.
Dieten 2 ägg till frukost choklad bollar och kakor till lunch, päron och rosé till middag verkar ge bra resultat. (ironi, råkade bara bli gårdagens matintag, annars äter jag som en normal människa.)



Kanske bäst att återvända till packningen medans Milton sover, men det är ju så tråkigt. Mycket roligae att sitta här läsa bloggar och njuta över mina jeans en stund till.
Det krävs lite mer planering och lite mer packning när man har en liten med sig, tur iaf att Miltons mormor har fixat så han har det mesta utom kläder och mat hemma hos henne med.


här är matdelen av packning åt Milton, nu är det bara hans kläder, mina kläder, smink, laddare, vagn och allt annat man behöver när man ska iväg kvar.

 

Ha en bra dag, återkommer från dalarna.


Kommentarer
APAN SATT I GRANEN | Gillar du skor? Då är vi två!

Vad härligt att du kommer i dina jeans. De är verkligen jättefina.

2011-04-13 10:30:22
URL: http://apansattigranen.wordpress.com
Cattis

Trevlig resa! Härligt med jeansen, jag känner igen känslan! :)

2011-04-13 15:23:05
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0