ett stycke bulle

BVC besöket i dag gick toppen, läkaren gav godkänt även om jag och söterskan skrattade lite när vi la klumpen på vågen. Men skönt att läkaren säger att bebisar får se ut som michelin gubbar. Ja om vi nu ska gå ut med personlig fakta

11 kg och 70 cm lång..... ja ja nog pratat om det.

Bilresan till dalarna gick toppen den med först låg milton och lekte med sin snutte trasa och asgarvade sen sov han nästan 2 timmar. När han vaknade fick han en smoothie från ella´s kitchen för att han skulle klara sig tills vi kom fram och det var välling dax. Och den där smoothin var en höjdare han höll själv och sög i sig innehållet på ett kick. så vi kom fram som vi skulle och både jag och milton har blivit utfodrade för kvällen, korven sover och jag ska hänga några minuter frammför TV:n med mamma innan jag kryper ner brevid.
Det känns alltid så mysigt att få sova med Milton i sängen, men det är aldrig så mysigt som jag tror då han snurrar om kring och väcker mig var 10:e minut genom att stoppa tårna i magen på mig men huvudsaken är väl att han sover som en prins.


Kommentarer
Lena

Lilla klumpen!

Min bebis var 28 cm när vi mätte i måndags...lite skillnad!

Ringer imorn!puss

2011-04-13 22:09:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0