en bra dag

Förmiddagen på badhuset var verkligen super trevlig, barnen tycker det är hur skojigt som helst att plaska och vi vuxna hinner prata massor. Men gud vad trött man blir av att vara på badhus Milton somnade innan vi han komma ut till bilen och fortsatte sova efter vi kommit hem även fast jag lyfte ur honom ur bilstolen och la honom i sängen, även jag somnade en liten stund.
Efter vi vaknat och tagit en promenad med hunden åkte vi ner till Miltons farmor med man och blev bjudna på middag, skönt att slippa laga mat och trevligt att slippa sitta hemma själva hela eftermiddagen.

Tyvärr var det bara lena som hade kamera så jag har inga bilder från badet men hoppas jag får dom så fort hon har tid att maila dom, hon har en sådan där rolig kamera som tål vatten så måna roliga bilder blev det.
I morgon ska jag åka och träffa min arbetskamrat som fick en liten Elliot den 1 april, mysigt att få klämma och känna på en sådan liten färsking. Konstigt att man kan bli så bäbis tokig efter att man själv haft en liten plutt.


tänk att han varit såhär liten för inte als länge sedan?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0