delmål

Jag är laddad som bara den och vill springa varje dag hela tiden, men nu ska jag följa mitt upplägg som det ska vara så det blir bra och jag inte springer mig fördärvad och tröttnar. Men i morgon tidig morgon drar jag och pudeln ut på ett pass igen innan vi ska möta upp lena cattis och barnen (lenas bebis ligger fortfarande inne i magen men måste väl få räknas ändå) på badhuset. Måste drilla Milton lite så han är i form inför resan han med.

Mitt första mål med springandet blir blondomloppet i borlänge den 9:e juni, 5km ska jag väl kunna klara utan större problem. Ska åka upp och fira min illasysters student den 10:e och mamma och Frida mfl skulle vara med i loppet så då passar ju det perfekt, jag kan springa och Milton kan gå med mormor och moster.

Skulle verkligen behöva ett par nya löpar skor, mina börjar bli så slitna och är väl inte dom bästa eftersom dom är inköpta och använda för gymträning från början.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0