07:34

Trist som attan men Miltons pappa hade visst planerat in saker från 06:45 till 22:00 någon gång ikväll, så det blev inget springandes för mig idag så får väl försöka ta det i morgon istället. Vi ska iaf ta en hund promenad bara jag fått i mig lite kaffe och vaknat till liv. Sen måste vi packa ihop bad kläder och Milton ska hinna äta lite gröt, kanske man ska ta sig ur soffan och sätta fart någon gång.

Jag är iaf glad att jag får träffa mina fina vänner idag, jag är även riktigt glad över att jag sa ja till att följa med till turkiet. jag behöver det. Allt känns så himla tung rott just nu.

Kommentarer
Hanna Z

På vissa bilder ser vi jättemycket likheter. Speciellt när dom var mindre.. Just nu är det nog mest håret (eller bristen på det) som är mest likt, haha

2011-04-27 20:28:04
URL: http://hannaz.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0