Men vi knullar ju ändå inte



Igår hängde jag hemma hos Cattis nästan hela dagen, för första gången på en evighet var det bara jag och hon. Vi han ventilera allt man behöver ventilera när man hänger med sina vänner såklart är ett av ämenna relationer.

Och i dag på efter tio så var Ann söderlund och hennes man där och pratade om hennes nya bok som handlar om just relationer och att livet tillsammans ska fungera, själv är jag lite relations handikappad och kan ibland vara lite väl överstressad över hur man ska ha det vad man ska göra hur man ska tänka känna osv, tur är att Björn är lugn och sansad när det handlar om sådant, han lugnar ner det hela och får mig att för det mesta hålla mig lugn.
Egentligen har jag inte riktigt varit ett fan av Ann tidigare.... men den här boken verkar vara väldigt rolig och hon verkar tänka lite lika mig själv så det blir nog nästa bok köp.


Kommentarer
Cattis

Jag vill låna den efter dig om du köper den :)

2010-09-22 12:35:31
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0