vart tar tiden vägen?

Tiden går så fort, allt för ofta önskar jag att jag kunde stanna tiden för en stund och få stanna kvar och njuta lite längre av vissa stunder. Ibland blir jag lite rädd för att tiden som är nu aldrig kommer komma tillbaka och att jag inte tar till vara på den.
Men det kommer bara fler och fler underbara stunder och jag försöker njuta av dom och spara dom i minnet så jag kan ta fram dom vid mindre tillfällen man behöver positiva tankar. För det behöver man.

Idag har vi varit till katrineholm och besiktat en häst, Milton sov hela tiden. I morgon kommer BVC på hembesök (björn trodde dom var ute efter oss, men jag förklarade pedagogiskt att det är normalt och dom gör hembesök om dom har tid) efter det blir det en sväng på babyland sen en lugn eftermiddag. På onsdag tänkte jag vi skulle ta oss en sväng till IKEA med förhoppningsvis både fia och lena som sällskap, resten av veckan ser väldigt lugn ut.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0