boring

att skriva inlägg utan bilder är ganska tråkigt, förut skyllde jag på att jag inte hade någon kamera men det har jag nu. Men då är broblemet att korten kanske ska föreställa något intressant, brukar skylla på att jag inte gör något av intresse en vanlig dag: vakna äta frukost plocka i ordning, stallet, jobb, hem, laga mat sova.... vad ska man knäppa kort på då? och vad ska man skriva? men dom senaste veckorna har jag haft ganska mycket för mig
hjälpt fia att flytta, spa med jobbet, lunch med lena, fika med helene, ridit, haft besök av familjen besök av cattis m.m

men trots det inga kort och ingen text, det är för mycket som snurrar i mitt huvud för många tankar som tar all tid.

Jag önskar mig en täderska och en psykolog då skulle mitt liv vara näst intill perfekt. men ikväll bjuder iaf fia på mat och det är jag glad över så jag slipper iaf en kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0