Fredag

god morgon,

Här ligger vi i sängen och inväntar kaffe innan vi klarar av att göra något annat. Milton vaknade kl 7 vilket är väldigt ovanligt föt att vara han, men kan ha och göra med att han sov nästan HELA dagen igår. Jag tror han hanterar sina s.k. tillväxt perioder på det sättet medans vissa bebisar vill äta konstant har jag hört. Ja ja ingen fara med det.

Ikväll blir det en favorit i repris och det nya året firar vi in hemma hos cattis & henke med god (hoppas jag) mat trevligt umgänge och lite raketer, det passar mig perfekt. Ibland känner jag en gnutta avundsjuka på Tin och övriga tjejer som håller till i sälen och går "all in" över nyår men jag skulle inte fixa det i år. Förmodligen skulle jag gå i deck på förfesten, ligga bakis hela dagen efter och vara så trött så jag somnade och sov över nästa kvälls galej. Men nästa år då hoppas jag att jag är på G igen.




skål och gått nytt år


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0