Paket!



Nu är alla paketen inslagna, jag älskar verkligen att göra paket Pyssla och komma på nya små idéer.
Medans jag letade efter lite inslagnings saker så hittade jag min mapp där jag samlat urklipp på inrednings saker som inspirerar mig. Det var länge sedan jag ägnade mig åt den nu, blir lätt så när man inte har någon stans att göra av sin inspiration.
Jag önskar verkligen jag hade möjlighet att inreda och någon liten plats där man kan måla, slipa och fixa saker.
Innan min mamma flyttade till mindre och det fanns bra med plats har jag målat om en gammal byrå 2 små säng bord och tillverkat ett egent matbord (som visserligen inte används längre). Och innan jag flyttade hemifrån målades och möblerades rummet om väldigt flitigt.
Det är verkligen något jag gillar och som gör mig glad.

Något annat jag gillar är att jobba under jul tider, när det är mycket folk och alla är ute efter att handla. Fullt upp hela dagarna och man känner sig som en urvriden disktrasa när man kommer hem. Det är butikernas viktigaste tid på året så när man stänger för kvällen och ser siffrorna för dagen blir man alltid glad.
Men nästa år är jag åter i arbete under jul shoppingen....jag längtar.


Kommentarer
Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Just nu pågår flera roliga tävlingar i min blogg där du kan vinna:



- Presentkort på SUMOpix värde 300:-

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Det är lätt att delta i alla och det är få deltagare, alltså större vinstchans! Välkommen in och delta!

2010-12-22 19:47:20
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Cattis

Vilka fina paket du gjort!!! Du passar ju jättebra att jobba i butik :) jag skulle också tycka att det var roligt att jobba med paketinslagning vid jul, man kan ju göra så mycket fint. Iår har jag verkligen bara gjort tråkpaket. Får se om det blir några fler klappar inköpta idag så kanske jag kan skärpa upp mig lite :)

2010-12-23 08:45:25
URL: http://cattise.blogg.se/
Madde

Inredning är så kul, jag vill alltid göra om

2010-12-23 15:16:43
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Helene

Hej vännen! Förstår exakt hur du har det. Hoppas att huset blir mitt till våren, då skall ja oxå pyssla o försöka få ut mina visioner. Hoppas du får en helt underbar jul.. Så hoppas ja att vi kanske får till en liiten deejjt i mellan dagarna.. :P Kramar Helene o grabbarna grus!

2010-12-23 17:32:10
URL: http://olivinsmamma.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0