23/8

Det händer grejor på uddens gård, visa saker roligare än andra.

I lördags var vi på dop i stockholm där björns systers son sixten döptes. Ett jätte fint dop i en liten mysig kyrka med fin solosång och sen avslutande mat/fika hemma i deras nya bostad.
En liten parantes på den resan var att på vägen dit går våran bil sönder strax innan nyköping vilket slutade med att den fick bärgas till närmaste verkstad, så den står nu någonstans i nyköping och väntar på att kollas upp.



Igår var det tävlingar för björn som jag var och kollade på, alla hästar skötte sig och Corina RAA (som min mollie är mamma till) gjorde 2 st noll rundor och är nu färdigkvalad till semifinalen för 4 års championatet.



Min 1 åring Sweets top Notch har fått en ny ägare, Dessie (gammal praktikant och numera lite tävlings hästskötare åt björn) är den lyckliga. så idag fångades han in från sitt somarbete och transporterades iväg. Kul att han kommer vara i närheten så man kan ha lite koll och tvinga henne att visa på 3:års test m.m det är ju trots allt min första egna uppfödning (även det en avkomma efter Mollie såklart).


Kommentarer
Dessie

hihi lycklig är ja allt :D blir nog inte svårt att tvinga mig till o visa på 3 års ;D de är ju björns jobb! mohaha :D

2010-08-24 09:58:02
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0