utbildning

Kommit hem efter 2 dagar i Linköping, dag 1 var det ombyggnad av butik och idag har vi haft komunikatörs utbildning som det så fint heter. Så nu är jag fullproppad med nya ideer övningar info färgkartor varulägg m.m

Verkligen 2 toppen dagar. Kanske att jag är lite nördig men jag trivs verkligen i den staden, att få gå genom ett soligt linköping bland all morgontrafik, cycklar och människor som är på väg till olika ställen gör mig glad, där trivs jag.

Att flytta till linköping är inget alternativ det vet jag, men det här med nytt boende ger mig ångest och enorm stress . Tiden går så fort, här finns INGEN plats för att förbereda ordna osv och ska man hitta lägenhet (?) så är det dax att börja leta för det tar iaf minst 3 månader innan man får flytta in NÄR man har hittat något.
 sommaren vill jag kunna njuta av utan att vara konstant stressad...det kommer jag vara ändå! 

  

Men em/kvällar som kommer nu gör att man älskar att bo på landet.


Kommentarer
Köttbullemackan

Åh vad glad jag skulle va om jag fick ha dig i linköping jämt! <3

2010-04-16 07:25:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0