bara en vanlig torsdag

Hade sån tur idag att en av tjejerna från stan kunde komma och ta stängning hos oss så vi fick sluta lite tidigare efter 3 dagar med 11 timmars pass. Passade på att ta en lång promenad med hunden, skönt och välbehövligt med lite frisk luft och att få skingra tankarna lite.
Det är så mycket som snurrar där uppe hela tiden, mycket som ska planeras och fixas och allt för ofta känns det som jag är ganska så ensam i allt det här. Tiden finns tydligen inte nu och kan inte sluta undra när den någonsin kommer finnas?

Så passade jag på att borsta tonvis med vinter päls från min häst, klippa hennes man och pälsglansa svansen.
Nu skiner hon som den prinsessa hon är.
Nu är det bara att ta tag i packningen för i morgon åker jag till dalarna firar påsk och försöker träffa lite folk som jag träffar aldeles för lite. Men viktigast av allt är att jag ska bara ta det lugnt  bli bortskämd av min mamma och slippa tänka på allt.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0