så var det tisdag

Igår var jag ledig, när jag vaknade hade jag inga planer alls för dagen men en status uppdatering på FB kan göra underverk! Cattis som igår åkte till cypern bjöd mig på pannkaks lunch, mycket bra initativ av henne, länge sen vi sågs nu.

På vägen hem därifrån svängde jag in till lena som är mitt uppe sitt tenta luggande och gav henne lite paus. Mint kaffe bjöd hon på, Även dom ska ju ut och resa så passade bra med en snabb fika så det INTE blir sådär långt tills man ses igen.
Idag är bara en vanlig dag med hundpromenad jobb och städandes......


Kommentarer
bonbon

det var en mysig stund, kommer och hälsar på så fort jag kommer hem!

2009-09-08 18:10:47
URL: http://lmh84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0