10:26

godmorgon, fy satan vad sängen var skön idag, hade ingen lust att gå upp men som vanligt vill pudeln ha en promenad och så börjar jag jobba kl 12.
I går kom Anna och Leffan hit hämtade en häst och lämnade en annan, och stannade på mat. Så nu har vi en ny pentagon i stallet.

Ett väldigt hett samtals ämne var så klart Anna Ankas uttalanden, men jag förstår verkligen inte hur det hon säger kan provocera så många? Hon får ju den reaktionen som hon vill. För den delen lever man det livet dom gör så är det klart att man har lite anorlunda syn på saker och ting? jag säger inte att jag delar alla hennes åsikter men det stör mig verkligen inte heller.

annars vill jag mest åka utomlands nu, alla åker utom jag...cattis - cyper, lena & mattias - bulgarien och nu har mamma åkt till turkiet, jag då????


Kommentarer
Anonym

aa men jag hörde henne på radio igår o hon sa att de är tvbolaget som har sagt till dom att göra såna konstiga saker. en gång sa dom åt henne att gå ut o bråka me nån som gick på gatan utanför deras hus. helt utan anldning, men de hade hon saagt nej till. så de är väldigt överdrivet allting.

2009-09-22 12:38:45
jokk

men du har ju haft ditt roliga konstaterade vi ju..

2009-09-22 18:59:02
Tin

Men jag åker ju direkt! säg bara till, här hemma är det fan ingen som vill följa. Eller ialla fall ingen som jag vill åka med. Jag tycker att du och fru Anka har lite gemensamt. Haha...

2009-09-23 22:40:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0