skön dag

regnat hela dagen kommer hem är frusen sätter på mig massor med kläder för att gå ut och rida lillan, vad händer lagom till jag börjat rida? strålande sol och en genom svettig sarah.
Fast även om ni tror det så är jag inte bitter utan tvärtom väldigt glad idag, haft utbildning (utvecklingstörning & komunikation) 8-16 gått en promenad med sira och ridit en häst, är lite lagom seg men glad. Jag längtar lite efter björn han skulle mysa av att umgås med mig idag så han inser att jag inte är bitter.


Kommentarer
Cattis

Hallå! Är det slut med Segorp på onsdagar eller har du tröttnat på mig/ oss? Vi saknar dig iallafall och allt gott fika. He he. Du får gärna komma en annan dag eller om vi kommer till dig i nästa vecka?? Kram!

2009-05-06 20:44:05
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0