baby boom???

00:20 är väl kanske ingen konstig tid att vara vaken en lördag, men har man jobbat 11 timmar vart och ätit middag på kvällen och råkat dricka några glas vin och sen sitter och tittar på björn och sira som sover gott i sängen kan man lätt bli lite sliten, jag har stor lust att välta ner något så dom ska vakna. Sen när dom ser förvånade ut säger jag bara "hoppsan väckte jag er? det var inte meningen"

Men väntar man föl så gör man, 01:30 är nästa tiden att passa sen blir det björn som tar 04:00 då han ska vakna för att förbereda 3:års hingstarna som ska på 3 årstest i morgon. Jag är nervös, hade jag inte varit mörkrädd (och det hade vart 10 grader varmare) hade jag vart i stallet dygnet runt.

Kommentarer
Cattis

Har det kommit nåt föl då? Sov ni i stallet eller?? Här kom det ett russföl inatt/imorse, jag var först i stallet och fick se det... Kul! Kram

2009-05-10 09:58:23
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0