09:18

god morgon, idag är det strålande sol ska snart ta en promenad med sira och efter det ska jag som är mannen i det här förhållandet ta och påbörja klippning av gräset, vi har väldigt mycket gräs. Onödigt mycket till det lilla lilla huset men det blir lite motion iaf. Sen en sväng till gymmet innan jag börjar jobba.

Måste ligga i lite extra nu, om en vecka åker jag till turkiet, ska bli underbart även om det är en arbetsresa.... resten av tiden ska jag sola, bada och träna dom har ju ett fitnes center på hotellet så det kan ju inte vara så svårt att skippa några drinkar för att ägna tiden på gymet?? (eller)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0