hemma på vår gård



här på uddens gård händer inte mycket utöver det vanliga,enda gångerna jag kommer från gården är när jag jobbar. Men bara vädret tillåter och alla lyckas vara klara i tid någon kväll så ska vi åka och spela minigolf, det är en väldigt bra kvällsaktivitet tycker jag.
Igår hade vi besök av Lena och mattias, det var mycket trevligt, ibland är det märkligt att det kan kan gå så långt mellan gångerna man ses trots att man bor så nära. Jag  bjöd på kyckling gryta och kladdkaka med nutella täcke och OM man vart mätt.

promenad med sira, städa, gymma, sola och tvätta ska göras sen måste jag försöka hinna med en sväng på systemet innan jag börjar jobba, solen är ju här och vad är en sommar utan vin hemma?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0