dator haveri

min dator gav upp i söndags kväll, efter en hel del telefon suport från mora av min super snälla storebror har jag lyckats instalera om hela datorn, jag lyckades rädda alla kort men resten är försvunnet för alltid, alla program alla filmer, musik och andra viktigheter man har på sin dator, rätt så surt.
Nu försöker jag instalera om alla saker som jag behöver på dator, det tar lite tid, och det går väl lite sådär.

annars har jag hunnit rida 2 hästar både mån tis, jobbat (upplärning av kassan hemtex) och gått i skolan ons-tor
i morgon ska jag träffa alla som jag ska jobba med på nya hemtex som vi ska börja ställa i ording nästa vecka.
annars en lugn fredag.

Kommentarer
Cattis

Men GRATTIS! Har du fått jobb på Hemtex?! Synd på datorn, tur att du kunde rädda bilderna iallafall. Har du lust att träffas nåt nästa vecka? Vi åker hem imorgon och sen jobbar jag helgen. Vad hände med din andra blogg? Kram

2009-02-12 21:22:42
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0