inte så kul

Det fortsätter i samma spår, jobb jobb och jobb. Nästa vecka har jag bestämt att sätta igång med träningen igen har vart väldigt dåligt med det under sommaren och även ridningen ska komma igång då. Nu har vi fått hit Mona, hon stog här ett tag förut och är en riktigt trevlig liten häst.
Nu ska jag lägga mig och kolla på rallybrudar (enda filmen jag hittade på fias dator som jag inte sett) i morgon jobbar jag öppning och på kvällen blir det grillning, kanske bäst att leta reda på kamera laddaren så man kan knäppa lite kort?



godnatt


Kommentarer
Veronica

Hej :)

FIn blogg, allt väl?

2009-08-05 13:13:01
URL: http://mellbin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0