fancy...



det har blivit som en ny liten vana att björns bror hans tjej och vi bjuder varandra på mat ett par dagar i veckan, mycket trevligt. och idag har vi bjudit hit dom så jag står och rör i grytorna för fullt försöker vara efektiv slå några flugor så jag passar på att försöka gå in ett par finingar som förhoppningsvis ska få hänga med i sommar och så har jag tryckt ut det sista ur den gamla baginbox:en. Det bästa är att med höga klackar och vin känner jag mig lite mer glammig , näst intill lyxig faktiskt. 

Kommentarer
Lena

å imorn blir de grillmys med oss, wihooo!!

2009-04-16 20:21:20
Anonym

vardagslyx är bästa lyxet..o nu får ni snart sluta me era pargrejer.snart kommer ja o e oerhört singel o tycker inte om sånt...

2009-04-16 21:34:16
Cattis

Alltså, Ava Estelle är inlagd på sjukhuset just nu så vi får se. Dessutom jobbar jag imorgon, Henke kommer och tar henne. Vi hoppas hon blir utskriven imorgon, hon har haft svårt att andas. Jag hör av mig när vi är hemma igen. Kram

2009-04-17 17:36:09
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0