09:56

Jag har alltid varit lite snurrig och duktg på att glömma vart jag lagt bilnycklar, mobiltelefon och glömt lunchlådan till jobbet i hallen ett antal gånger, Men efter Milton föddes tror jag det har blivit dubbelt så snurrigt i bollen. Här om dagen köpte jag kaffe på whayne´s och glömmde kaffet när jag skulle gå. Jag har även en del samtal jag behöver ringa, mest tråkiga samtal till försäkringsbolag en studentpresent som jag lovat kolla upp och så var det något mer som jag inte ens kan komma på just nu. Men varje dag glömmer jag bort det, Helt otroligt! Nu är det dax att skaffa en ny kalender.

Kan det vara att med barn har man om möjligt ÄNNU mer i huvudet? eller är det så att det snurrar omkring aldeles för mycket annat där inne som tar plats från viktiga kom ihåg saker?
Det känns lite som jag inte gör annat än dammsuger, diskar, dammtorkar, tvättar, handlar,lagar mat, tar hand hund, bäddar säng, skurar toalett, plockar fixar håller reda på kaoset och såklart är Milton med i allt. Som en hembetjänt som ser till att det inte förfaller bakom kulisserna, om inte allt för länge ska jag lyckas klämma in mitt jobb i det här?
Allt det här kommer man behöva göra resten av livet, men det ska gå obemärkt förbi i vardagen. Då kan man ägna mer tid till att hitta på roliga saker.

förvirringen är total just nu



Kommentarer
Tin

Förrvirrad men vacker - precis som det ska vara :)

2011-05-03 11:29:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0