Lycka är..

Där sitter han HELT själv på gräsmattan med kläder som har fläckar från allt som intagits under dagen i en mössa som är på gränsen till för liten och ett par påslängda mjukisbyxor och tuggar på en rabarber, när jag tittar på den lilla bebisen som helt plötsligt blivit så stor fylls jag av en sådan enorm glädje över att han finns.

Jag är så enormt lyckligt lottad som får dela varje dag med den här lilla människan och se alla hans framsteg och utvecklingen som sker varje dag. Jag kan inte ens lite förstå hur någon kan prioritera bort världefull tid med sitt/sina barn och att man inte gör allt man kan för att få så mycket familjetid som är möjligt.
just i den här stunden börjar jag få ångest över att börja jobba i höst och skulle helst vilja vara hemma med Milton ett par år till.


Kommentarer
Cattis

Så känner jag med, jag vill hinna vara lite med barnen... Har inte hunnit det så mycket på sistonde tycker jag, dock fick jag rätt lite jobb i sommar så då får jag ligga lågt och hänga med kidsen istället :)

2011-05-18 21:40:06
URL: http://cattise.blogg.se/
emilie

Åhh gud vilken goding!!!

2011-05-19 07:10:19
Maja

sicken lien goding:)

2011-05-19 07:33:06
URL: http://mcaria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0