solig torsdag


We♥it

Äntilgen verkar solen vara tillbaka
fast det såg hopplöst ut när jag såg frosten genom köksfönstret 05:30 medans jag fixade en vällingflaska till Milton. Men det ser så fint ut så jag har valt shorts idag givetvis med ett par strumpbyxor under, bara ben får nog vänta en stund till.
Om ett tag ska vi åka till Linköping och hänga med Lena, vet inte riktigt vad vi ska göra? kanske gå en vända på stan och köpa en kalender till mig.

På tal om kalender, igår när vi var i hageby köpcentrum kikade jag in på Bokia. Där är det självklart att man hittar en vettig kalender tänkte jag, in och letade men hittade bara läder kalendrar och stora hårda alltså ingen som passade mig. Men påvägen ut såg jag en kartong där det låg massvis med fina bra kalendrar så jag frågar en i personalen om dom finns någon stans i butiken till svar får jag "nej så långt har jag inte kommit än, men om du kommer tillbaka i morgon så borde jag hunnit packa upp dom".... va??? snacka om dålig säljare och dåligt bemötande. Hade jag gjort så på mitt jobb hade dom nog sparkat mig i baken och kallat mig pucko.
Hur svårt är det att ta upp en av varje ur den öppnade kartongen och visa? jaja skit samma, det blir iaf inte Bokia jag tänker sponsa med mit kalender köp.

Ha en solig bra dag!

Kommentarer
Cattis

Service, vad är det?! Helt sanslöst dåligt!!!

2011-05-06 11:00:50
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0